Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Olej do przekładni dwusprzęgłowych

Specjalistyczny olej do przekładni dwusprzęgłowych typu DSG. Jest to olej oparty na technologii syntetycznej o wysokiej odporności na starzenie, z dobrą odpornością na powstawanie osadów. Właściwości temperaturowe tego produktu, czyli zdolność płynięcia w niskich temperaturach oraz odprowadzanie ciepła są zdecydowanie lepsze niż w przypadku konwencjonalnych olei przekładniowych.

 

Ten wysokiej jakości olej zapewnia stabilną pracę przekładni w każdych warunkach. Zastosowanie najwyższej jakości dodatków uszlachetniających oraz bardzo wysoki indeks lepkości tego oleju zapewnia dobre funkcjonowanie sprzęgła nawet w ekstremalnych warunkach termicznych.

 


 

Dodatek do oleju napędowego

Top Tec 1800 to nowoczesny olej o niskiej lepkości do automatycznych skrzyń biegów typu 6HP. Produkt jest oparty o technologię syntetyczną i nowoczesne dodatki wysokiej jakości. Dzięki wysokiemu indeksowi lepkości olej poprawia zmianę przełożeń i wycisza pracę skrzyni biegów.

 

Został opracowany przede wszystkim do zastosowania w przekładniach ZF typu: 6HP19/26/32, zamontowanych przede wszystkim w pojazdach BMW, Jaguar, Land Rover i niektórych modeli Porsche. Dodatkowo TOP TEC ATF 1800 spełnia inne wymagania co czyni ten produkt bardziej uniwersalnym.

 


 

Płyn do napełniania filtra paliwa

Płyn Liqui Moly 20458 został stworzony z myślą o czyszczeniu układów wtryskowych w silnikach wysokoprężnych podczas okresowej wymiany filtra paliwa. Mocna koncentracja dodatków czyszczących i smarujących podana bezpośrednio do układu wtryskowego skutecznie oczyszcza i smaruje pompę wtryskową, pompę wysokiego ciśnienia i same wtryskiwacze. Dzięki wlaniu preparatu do filtra można zredukować ryzyko zapowietrzenia układu wtryskowego i konsekwencji z tym związanych. Skutkiem czyszczenia jest ograniczenie zadymienia spalin, cichsza i bardziej równomierna praca silnika i spadek zużycia paliwa. Na początku procesu skoncentrowany dodatek oczyszcza i smaruje cały układ a reszta preparatu która dostanie się do przewodem powrotnym do zbiornika usuwa resztki zanieczyszczeń. Pełne działanie preparatu odczuwalne jest po około 200 kilometrów.

 


 

Dodatek do oleju napędowego

Dodatek do oleju napędowego Liqui Moly nr 2652 to preparat do oleju przekładniowego. Środek zawiera dwusiarczek molibdenu (MoS2) i jest przeznaczony do mechanicznych skrzyń biegów i mostów napędowych. Środek znacząco obniża tarcie, dzięki czemu przyczynia się do wyciszenia pracy smarowanych elementów. Dwusiarczek molibdenu sprawia, że między pomiędzy zużytymi powierzchniami powstaje bardzo trwały film, gwarantujący niski współczynnik tarcia a to przyczynia się do wyciszenia głośno pracujących skrzyń biegów i mostów. Zawartość opakowania (20 g) wystarcza na 1 l oleju przekładniowego. Ze względu na właściwości dwusiarczku (zmiana współczynnika tarcia) środek ten nie może być stosowany w automatycznych skrzyniach biegów oraz w przekładniach głównych z blokadą.