Wirtualny Salon „Nissens Showroom” to nowa platforma internetowa duńskiego producenta z branży motoryzacyjnej. Narzędzie to ma na celu udostępnić szerszej publiczności aktualności i interesujące informacje o produktach Nissens. Publikowane na platformie treści przybierają formę 360 - stopniowego pokazu, a wirtualny salon oferuje dodatkowe korzyści dla partnerów biznesowych firmy i konsumentów produktów na niezależnym rynku części zamiennych.

Bądź na bieżąco, odwiedź https://showroom.nissens.com

Nissens Showroom został opracowany jako platforma internetowa do udostępniania wszelkich ważnych informacji związanych z nowo wprowadzonymi lub niedawno rozszerzonymi kategoriami i grupami produktów w ofercie Nissens Automotive. Niedawno zaktualizowana strategia firmy określa kilka ambitnych planów rozwoju produktów, a Wirtualny Salon został zaprojektowany jako łatwo dostępny kanał informacyjny dla partnerów biznesowych Nissens. Dystrybutorzy części zamiennych mogą być na bieżąco informowani o nowościach i ulepszeniach wprowadzanych przez Nissens.

Jan Zieleśkiewicz, Menedżer Działu Marketingu w Nissens Automotive, wyjaśnia:

„Naszym celem było dostarczenie wszelkich niezbędnych informacji, faktów i istotnych danych o premierach nowych produktów w taki sposób, aby nasi klienci mogli czuć się komfortowo, nawet jeśli nie są zaznajomieni ze wszystkimi aspektami prezentowanych produktów. W rzeczywistości, poza aspektami komercyjnymi, każdy element w branży motoryzacyjnej ma określoną rolę, znaczenie lub charakteryzuje się dedykowaną technologią lub typowymi problemami. Uważamy, że publikacja w jednym miejscu i prezentacja w atrakcyjny, łatwy w nawigacji i przystępny sposób przyniesie korzyści odbiorcom.

Warto dodać, że za powstaniem wirtualnego salonu przemawiała ograniczona liczba wydarzeń targowych w tym roku. Wszyscy odczuliśmy brak istotnych platform, rozwiązań dla organizacji spotkań i dlatego dla pełnego efektu, do naszego wirtualnego salonu dołączyliśmy sekcję wywiadów. Odwiedzający mogą również umówić się na wirtualne spotkania z ekspertami, aby dowiedzieć się jeszcze więcej o nowościach produktowych Nissens. Wierzymy, że dzięki naszym ekspertom i ich własnym doświadczeniom, które odnoszą się odpowiednio do danego aspektu prezentowanych nowości, Nissens Showroom i jego interfejs zyska osobisty charakter.”

Pierwszą oficjalną odsłonę Wirtualnego Salonu Nissens, obejmującą premiery nowości produktowych datowanych na jesień 2020 r., zaplanowano na 23 listopada 2020. Umożliwi ona odwiedzającym zapoznanie się z dwoma zupełnie nowymi produktami wprowadzonymi na rynek w ramach systemu klimatyzacji i wspomagania wydajności silnika, a także ważnymi aktualizacjami w ramach kilku istniejących grup produktów, takimi jak Turbosprężarki Nissens, pompy wodne i zawory EGR.