Pierwszy w Polsce N!Auto Day już za nami

W piątek 25 października odbyło się premierowe spotkanie Warsztatów N!Auto, kandydatów do Sieci i wybranych Dostawców. Miejscem eventu był sprawdzony wielokrotnie przez branżę motoryzacyjną hotel Anders w Starych Jabłonkach.

Podczas części targowej uczestnicy spotkania mogli zapoznać się z ofertą 33 firm prezentujących części samochodowe, oleje, wyposażenie warsztatów i wsparcie merytoryczne. Mogli wziąć też udział w licznych konkursach technicznych i dotyczących praktycznych aspektów pracy w warsztacie.

Wieczorną część rozpoczęło powitanie p. Huberta Słoka, Business Development Managera z Centrali NEXUS. Prezesi Waldemar Bacławski i Janusz Andrzejewski przypomnieli o zmianach w rynku, które  doprowadziły Grupę NEXUS do aktualnej  pozycji oraz  przedstawili wyzwania z jakimi branża motoryzacyjna będzie się mierzyć w najbliższych latach.

Część konferencyjną zakończyła prezentacja p. Rafała Kędziorka odpowiedzialnego za projekty warsztatowe NEXUS w Europie Centralnej. W jej trakcie zgromadzeni zostali poinformowani o dotychczasowych dokonaniach i planach na najbliższą i dalszą przyszłość,  wynikających z czekających branżę zmian.

Gwiazdą części kameralnej wieczoru był Kwartet Smyczkowy Obsession ze swoim muzyczno-kabaretowym występem.

 

“Trudno przecenić tego typy wydarzenia. Prowadząc własna firmę trzeba dzielić czas między wiele spraw i niestety brakuje go na podążanie za nowinkami technicznymi.  NEXUS AUTO DAY 2019 było świetną okazją, aby uzupełnić wiedzę o nowych rozwiązanych i technologiach w świecie motoryzacji. Podczas wydarzenia miałem okazję spotykać się z wieloma doradcami technicznymi z różnych firm, uczestniczyłem w różnych szkoleniach i prezentacjach oraz w konkursach. Wg mnie to właśnie ludzie, fachowcy, doradcy techniczni są najważniejszą wartością tego typu spotkań. Dzięki nim w koleżeńskiej atmosferze otrzymujemy wiedzę która wymagała ogromnej ilości czasu i śledzenia nowinek w branży.” 

Jakub Derleta, Mcar Radom

 

„I edycja N!Auto Day zaskoczyła przede wszystkim liczną obecnością klientów, partnerów N!Auto. Pytania kierowane do dostawców były merytoryczne i dawały możliwość dyskusji. Staraliśmy się wyjaśniać zagadnienia związane z naszymi produktami, dając poczucie klientom, że jesteśmy dla nich wsparciem na wtórnym rynku motoryzacyjnym. W dobie zmian, które zachodzą i będą zachodziły w motoryzacji, kontakt i wymiana doświadczeń oraz wspólne rozwiązywanie problemów są bardzo potrzebne.”

Adam Światowy, Kierownik ds. Kluczowych Klientów  ZF